www.forever-polska.pl Forever Living Products

Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki  oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.

promocja  Odbiór paczki w kiosku RUCHu - Paczka w RUCHu

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór kiosku, w którym chcesz odebrać paczkę.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem. 
3. Dostawa do kiosku RUCHu trwa ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
4. Gdy paczka dotrze do wybranego kiosku RUCHu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
5. Na odbiór paczki masz 5 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.
6. Zamówienia odbierane w RUCH-u muszą być opłacone z góry drogą elektroniczną (np. karta kredytowa, ePrzelew).


promocja  Odbiór paczki w punkcie - odbiór na stacji, w żabce, ruch itd

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór punktu, w którym chcesz odebrać paczkę. Może to być stacja paliw, żabka, kiosk ruchu itd
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem. 
3. Dostawa do punktu odbioru trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.

4. Gdy paczka dotrze do wybranego punktu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.
5. Na odbiór paczki masz 7 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.


promocja  Poczta Polska - kurier 48

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem. 
3. Dostawa do domu trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.

4. Paczka zostanie dostarczona przez przez kuriera pocztex 48 a jeżeli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, pozostawi awizo.
5. Na odbiór paczki na poczcie masz 14 dni. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości. 


promocja  Odbiór paczki w Paczkomacie Inpost 24/7

1. W trakcie składania zamówienia prosimy o wybór konkretnego paczkomatu,
w którym chcesz odebrać paczkę.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz o tym poinformowany osobnym mailem.
3. Dostawa do paczkomatu trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
4. Gdy paczka dotrze do wybranego paczkomatu, otrzymasz email oraz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
5. Na odbiór paczki masz 48 godzin, licząc od chwili otrzymania SMS-a. W przypadku nieodebrania przesyłki trafi ona do najbliższego oddziału InPost Paczkomaty, gdzie poczeka przez kolejne 3 dni.
6. Zamówienia odbierane w Paczkomatach InPost 24/7 muszą być opłacone z góry kartą płatniczą lub ePrzelewem

UWAGA
Prosimy pamiętać, iż rezygnacja (nieodebranie paczki) z zamówionej przesyłki pobraniowej wiąże się z opłatą ponoszoną przez klienta w zależności od wybranej formy dostawy. Prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów.
 
Podstawa prawna:
Prawo handlowe oraz K.C
Nieodebranie przez klienta przesyłki pobraniowej może narazić sprzedawcę na poniesienie dodatkowych kosztów, jak chociażby odesłanie paczki od klienta z powrotem do sklepu. Aby zabezpieczyć się przed przykrymi konsekwencjami nieodebrania przesyłki, sprzedawca może skorzystać z następujących rozwiązań:
 
    Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzec (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). W tej sytuacji sprzedawca powinien podać termin, w którym konsument powinien zapłacić za towar. Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.
 
    Zastrzeżenia własności rzeczy sprzedanej – sprzedawca może zastrzec, że przeniesienie własności następuje dopiero po zapłacie ceny, a więc dana rzecz, będzie stanowiła własność konsumenta dopiero wtedy, gdy za nią zapłaci. Jeśli konsument nie zapłaci za towar w umówionym terminie, wtedy właścicielem danej rzeczy wciąż pozostaje sprzedawca.

 


Niezależny dystrybutor Forever Living Products Warszawa,Kraków,Łódź,Wrocław,Poznań,Gdańsk,Szczecin,Bydgoszcz,Lublin, Katowice,Białystok,Olsztyn,Gdynia,Bytom,Rybnik,Tychy,Bielsko-Biała,Zabrze, Gdynia,Częstochowa,Radom,Sosnowiec,Toruń,Kielce,Gliwice,Rzeszów,Gorzów Wielkopolski,Ruda Śląska,Dąbrowa Górnicza,Elbląg,Płock